Академія інноваційного розвитку освіти

Освітній моніторинг як інструмент управління

 
Подати заявку
Сучасні соціально-економічні та політичні зміни стали передумовою реформування національної системи освіти. Ураховуючи інтереси суспільства, необхідно підвищувати якості освіти, оновлювати її змісту та форми освітніх процесів. Освітній моніторинг забезпечує освітню галузь для прийняття відповідних рішень необхідною інформацією шляхом регулярного збору та об’єктивного аналізу.

Важливим організаційним питанням є питання впровадження моніторингу як основного інструменту вивчення якості освіти; хто розроблятиме та реалізувати моніторинг в освіті. Нині важливо щоб кожний працівник галузі, від вчителя до управленця, володів основами цієї технології відповідно своїм посадовим обов’язкам.

Завдання курсу “Освітній моніторинг як інструмент управління”:

  • ознайомлення з сучасними інноваціями, з нормативно-правовим забезпеченням, організацією та проведенням інноваційної діяльність та дослідно-експериментальної роботи в ЗНЗ.
  • ознайомити, систематизувати знання щодо сутності, завдань освітнього моніторингу та технологія реалізації;
  • врахувуючи перспективи розвитку освітньої галузі, спрямувати на використання в педагогічній практиці моніторингу як інноваційної технології інстутаційного управління освітніми процесами;
  • розвинути установки на організацію моніторингових досліджень в освітніх установах та управління педагогічними процесами на основі даних моніторингу;
  • стимулювати творче самовдосконалення педагогів.

Категорія слухачів: управлінці

Формат: очний

Тривалість занять:  5 днів, 32 години.

Графік проведення навчально-практичних семінарів Академії ііноваційного розвитку освіти
Вибачте за незручності. Графік семінарів буде опубликовано пізніше

Час проведення: 09:00 до 15:30. 

Місце проведення: м. Київ, вул. Артема, 52-А, ІІ поверх, Університет менеджменту освіти НАПН України (їхати від ст. метро «Вокзальна» до ст. «Лук’янівська», далі тролейбусом № 18 до зупинки «Полтавська»).

Умови участі
За підсумками: Після накопичення необхідної кількості академічних годин слухачі отримають сертифікат.

В програмі секції 1 “Інноваційний менеджмент

  •  Інновації в освіті та їх нормативно-правове забезпечення.
  • Впровадження, використання та адаптування інноваційних технологій в навчальний процес.
  • Управління реалізацією інноваційних проектів і програм.
  • Організація та проведення інноваційної діяльність та дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах.
  • Організація та проведення дистанційного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.
  • Формування індивідуального електронного освітнього середовища учасників навчального процесу.
  • Використання мультимедійних комплексів у навчально-виховному процесі
  • Використання ресурсів Інтернет у навчально-виховному процесі.
  •  Освітній моніторинг: сутність, завдання, призначення та технологія реалізації
  • Визначення мети, завдань, показників, розрахунок вибіркової сукупності моніторингового дослідження.
  • Методологічні засади моніторингових досліджень: принципи, функції, етапи проведення моніторингу та вироблення рішень на інституційному рівні.
  • Розробка інструментарію моніторингового дослідження: анкет, інструкцій
  • Обмін досвідом щодо організації та проведення моніторингових досліджень в освітній галузі

 

Skip to toolbar