Академія інноваційного розвитку освіти
освітня інновація«Підготовка керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів до роботи за інноваційними освітніми технологіями"

Практика написання освітніх проектних документів: формування інформаційно-аналітичних компетентностей

Мета тренінгу: формування інформаційно-аналітичних компетентностей шляхом:  систематизації великих об’ємів інформації;  виокремлення ключових проблем, які насправді потребують вирішення;  пошуку ефективних альтернатив;  візуалізації презентаційних матеріалів шляхом mind map. План тренінгу: 1. Огляд різних форматів освітніх проектних документів (аплікаційні форми, грандові заявки, комунікаційні стратегії). 2. Створення освітніх команд для…

V Всеукраїнська літня школа «АІРо» – 2019

ЗАПРОШУЄМО з 01 по 05 липня 2019р. до навчання та відпочинку учителів педагогічних та науково-педагогічних працівників керівників закладів освіти працівників методичних служб працівників органів державної влади, державних підприємств, установ та організацій у сфері освіти   УМОВИ УЧАСТІ:     1. РЕЄСТРАЦІЯ (Заповнену заявку потрібно надіслати до 25 червня 2019 р. ) Завантаження……

Нові ролі вчителя української школи: у пошуках балансу

Я і мої актуальні професійні ролі: вчитель, коуч, ментор, тьютор, едвайзер, фасилітатор, тренер, консультант, модератор. Професійно-рольова варіативність діяльності вчителя як ресурс ефективного досягнення цілей освіти. Сценарії ролі педагогічного працівника як зразки очікуваних соціальних дій і технологічних пауз, об’єднаних динамічним стереотипом. Очікувані результати: розширення уявлень педагогів про власну професійну ідентичність та…

Надихаюча майстерність вчителя НУШ як джерело зростання учнів

Надихаюча майстерність вчителя НУШ як джерело зростання учнів

Спрямованість тренінгу: Розширення власного бачення педагогічної майстерності. Підживлення потенційного майстра в кожному із нас. Отримання досвіду тестування мотивуючих технік. Дизайн тренінгу: Створення простору тренінгу: пошук спільного наміру. Образ вчителя-майстра в освіті України. Оприсутнення майстра в роботі вчителя: Майстерність виконання ролі Майстерність спілкування Майстерність креативної дії Майстерність мотивації Майстерність результату. Вихід-усвідомлення.…

Олена Педько

Доцент кафедри кафедри педагогіки та освітнього менеджменту комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», кандидат педагогічних наук. Участь у проєктах: «Прозоро, етично, ефективно – розвиток місцевого самоврядування в Україні» (2006, Проект реалізований спільно Щецинським навчальним центром Фундації Розвитку Місцевої Демократії (Польща) та Центральноукраїнським регіональним…

Skip to toolbar