Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)
науково-педагогічний проект«Підготовка керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів до роботи за інноваційними освітніми технологіями"
Знайомство з мережевими технологіями в сучасному освітньому просторі Закарпаття

Знайомство з мережевими технологіями в сучасному освітньому просторі Закарпаття

На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулось навчання музичних керівників дошкільних навчальних закладів області за семінарсько-тренінговою системою у рамках науково-педагогічного проекту «Академія інноваційного розвитку освіти» – «Підготовка керівних, педагогічних, науково-педагогічних кадрів до роботи за інноваційними освітніми технологіями». Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти є членом Всеукраїнської Громадської спілки «Академія інноваційного…

Методичний посібник «Мультимедійний комплекс: на допомогу вчителю»

Методичний посібник «Мультимедійний комплекс: на допомогу вчителю»

5 / 5 ( 5 votes ) У посібнику представлені методичні розробки переможців та лауреатів  конкурсу творчих робіт першого освітнього фестивалю Epson «Інтерактивний світ знань», що проводився 2014 року компанією Epson спільно з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. Читачі зможуть ознайомитися з технічними  особливостями мультимедійного комплексу Epson,…

Стартував півфінал ІІ всеукраїнського бізнес-турніру  для учнів «Стратегія фірми-2015»

Стартував півфінал ІІ всеукраїнського бізнес-турніру для учнів «Стратегія фірми-2015»

Всеукраїнський турнір для школярів «Стратегія фірми-2015», що стартував наприкінці лютого 2015 р., продовжує відкривати молоді бізнес-таланти. Нарешті визначилося 50 півфіналістів, які будуть боротися за вихід у фінал, а 15 найобдарованіших молодих підприємців змагатимуться в очному фіналі за першість та цінні призи від спонсорів турніру – КНЕУ і всесвітньо відомих компаній…

Сутність інтеграції в шкільній мистецькій освіті

Сутність інтеграції в шкільній мистецькій освіті

(Фрагмент навчально-методичного посібника “Технології інтегрованого викладання предметів« Мистецтво »та« Художня культура »в загальноосвітній школі” – Просіна О.В .– Луганськ: СПД Рєзников В.С., 2007.- 200с.) «Інтеграція – єдиний процес взаємодії елементів, де водночас забезпечується системність кінцевого результату процесу та зберігаються індивідуальні властивості елементів інтеграції» [1] .  « Інтеграція постає передусім як…

Проблеми художньо-педагогічної інтерпретації творів  мистецтва

Проблеми художньо-педагогічної інтерпретації творів мистецтва

5 / 5 ( 1 vote ) Мистецтво є найважливішим засобом пізнання світу. У свідомості сучасної людини завдяки розвитку наукового знання світ розподіляється на безліч компонентів, тому одне з найважливіших завдань мистецтва – збереження цілісності особистості, культури, життєвого досвіду людства. Мистецтво відтворює, моделює і дублює різні форми й види людської…

Перейти до панелі інструментів