Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)
науково-педагогічний проект«Підготовка керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів до роботи за інноваційними освітніми технологіями"

Конструювання тестових завдань для діагностики навчальних досягнень учнів за таксономією Блума

Мета: ознайомити учасників з загальними положеннями теорії тестування; з таксономією Блума щодо класифікації цілей навчання; видами тестових завдань, алгоритмом конструювання тестів-сходів навчальних досягнень  учнів з метою об’єктивності оцінювання.  План Генезис формування тесту як інструменту оцінювання. Понятійний апарат. Функції тесту. Класифікація тестів. Таксономі Блума. Структура тесту. Конструювання тесту.  Слухачі отримають такі…

Інтерактивні інструменти формувального оцінювання

План вебінару:  Мета та зміст формувального оцінювання Чек-лист, як інструмент формувального оцінювання (що таке чек-лист, зразки для початкової та старшої школи, пед. працівників тощо)  Створення чек-листів до виконаного завдання Формувальне оцінювання під час дистанційного навчання   За участь у вебінарі ви отримаєте: Сертифікат учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих…

Використання платформи Zoom в освітньому процесі: теорія та практика

Про вебінар: Слухачі ознайомляться з налаштуваннями платформи Zoom План вебінару:  1) Час змінюватись.  Актуальність. 2) Можливості і застосування для створення відеоспілкування онлайн. 3)Практичні навички роботи на платформі онлайн відеоконференції. За участь у вебінарі ви отримаєте: Сертифікат учасника вебінару, в якому зазначається кількість прослуханих годин. Презентацію з матеріалами. Відеозапис трансляції вебінару.…

Богданова Ольга

Богданова Ольга

Ольга Богданова, учитель інформатики вищої категорії, учитель-методист, завідувач навчально-методичної лабораторії ІКТ, медіаосвіти та системного адміністрування Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Google Certified Educator Level 1   Автор дистанційних курсів: Освітній веб-ресурс вчителя як ефективний інструмент для організації дистанційного навчання  

Освітній веб-ресурс вчителя як ефективний інструмент для організації дистанційного навчання

ОСВІТНІЙ ВЕБ-РЕСУРС ВЧИТЕЛЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Освітню програму підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів (цифровий компонент) розроблено робочою групою у складі: Богданова Ольга Олексіївна, вчитель інформатики вищої категорії, учитель-методист, Google Certified Educator Level 1; Захар Ольга Германівна, кандидат педагогічних наук, вчитель інформатики вищої категорії, учитель-методист, Google Certified…

Перейти до панелі інструментів