Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)
науково-педагогічний проект«Підготовка керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів до роботи за інноваційними освітніми технологіями"
І Всеукраїнська літня школа «АІРо» – 2015

І Всеукраїнська літня школа «АІРо» – 2015

З 10 по 14 червня 2015 року в с. Коблеве Миколаївської області Академією інноваційного розвитку освіти було проведено Літню школу інноваційного розвитку керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів за інноваційними освітніми технологіями на базі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Використання ІКТ в управлінській діяльності

5 / 5 ( 1 vote ) Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в галузі освіти і безпосередньо в діяльності керівника закладу стало загальною необхідністю. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес школи забезпечить поступовий перехід освіти на новий, якісний рівень.

Використання ІКТ в основній та старшій школі

5 / 5 ( 1 vote ) Слухачи курсу “Використання ІКТ в основній та старшій школі” ознайомляться з сучасними тенденціями розвитку ІКТ в навчальному процесі, дізнаються як сформувати індивідуального електронного освітнього середовища учнів на уроці та вдома та організувати дистанційне навчання в ЗНЗ, яким чином використовувати ресурси Інтернет у професійній…

Використання ІКТ в початковій школі

  Слухачи курсу “Використання ІКТ в початковій школі” ознайомляться з сучасними тенденціями розвитку ІКТ в навчальному процесі, принципами формування індивідуального електронного освітнього середовища учнів початкових класів на уроці та вдома, особливостями нового підходу пропедевтичного курсу інформатики в початкових класах, використання інтерактивних дошок у навчально-виховному процесі початкової школи

Психодіагностика готовності дітей до навчання у школі

5 / 5 ( 1 vote ) В результаті слухачі опанують групову та індивідуальну діагностику готовності дитини (дітей) до навчання у школі; зможуть визначити причини проблем у досягненні готовності до навчання у школі, попрактикуються у складанні програм корекції та індивідуальних розвивальних занять

Перейти до панелі інструментів