Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)
науково-педагогічний проект«Підготовка керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів до роботи за інноваційними освітніми технологіями"
Вовк Віктор Тимофійович

Вовк Віктор Тимофійович

Вовк Віктор Тимофійович – асистент кафедри «Сестринська справа», викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач – методист КВНЗ «Житомирський медичний інститут» Житомирської обласної ради. Досвід організаційної та освітньої роботи. Викладач дисциплін: «Клінічне медсестринство у внутрішній медицині», «Клінічне медсестринство у професійній патології», «Обстеження та оцінка стану здоров’я людини». Широко застосовує у викладацькій діяльності…

Створення електронних підручників у форматі PDF з інтерактивними елементами

  Підручник  PDF містить у собі мультимедійний та інтерактивний контент, що сприяє кращому засвоєнню тематичного матеріалу та формуванню і розвитку практичних навичок. Мета тренінгу:  навчити учасників тренінгу створювати електронний підручник  у форматі PDF з інтерактивними елементами. Учасники тренінгу дізнаються про переваги та недоліки електронних підручників у форматі PDF. Учасники тренінгу…

Від впевненості до гармонії

Мета: пізнання себе та інших, згуртованість колективу, особистісний розвиток. Тренінг допоможе Вам знайти ключ до вирішення багатьох запитань, дивовижно легко, з радістю і любов’ю сприймати Себе і оточуючих. Пізнати психологію Щастя. Під час  тренінгу учасники отримають практичні та теоретичні уміння та навички:  працювати у команді використовувати особистісний розвиток в організації освітнього…

Як зробити сучасний урок унікальним?

  Мета: ознайомити вчителів з освітніми трендами 2020 р.;  сформувати навички конструювання інтегрованого навчального продукту; виховати потребу трансформувати шаблонне радянське мислення на модерне й креативне. Після проведеного заходу слухач умітиме: інтегрувати українську мову та літературу (українську, зарубіжну); застосовувати інноваційні прийоми інтегрованого навчання на практиці; здійснювати самоаналіз власної діяльності.   Графік…

Врахування ґендерних стереотипів в процесі викладання математики

Часто математику вважають предметом, у якому немає і бути не може жодних гендернихстереотипів. Спробуємо зламати такі уявлення! У фокусі дискусій тренінгу – навчальні посібники та підручники з математики,додаткова література, прояви стереотипізаціі у поведінці та мисленні вчителів та горизонтальної і вертикальної сегрегації у закладах освіти. Завдання навчального тренінгу: 1.Ознайомитись з групами…

Перейти до панелі інструментів