Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)
науково-педагогічний проект«Підготовка керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів до роботи за інноваційними освітніми технологіями"

Магдисюк Людмила

Магдисюк Людмила Іванівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної та клінічної психології СНУ імені Лесі Українки, арт–терапевт, практичний психолог, член Волинського обласного ГО «Еліпс» (еклектика лікарів і психологів), член асоціації політичних психологів України. Участь у проектах: Співатор навчально-методичних посібників: «Психологічна допомога в клініці», «Практикум психологічного консультування в юридичній сфері», «Патопсихологія…

Студія інтер’єру безпечного простору

Цільова аудиторія: для вихователів, педагогів, класних керівників, практичних психологів і соціальних педагогів, державних службовців,  які працюють з дітьми дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку і прагнуть створити для них безпечне середовище та сформувати життєстійкість. Анотація: тренінг є засобом попередження виникнення психоемоційного вигорання, професійного стресу у педагогів, гармонізації та розвиток творчої…

Емоційний інтелект та особистісне зростання

Цільова аудиторія: для вихователів, педагогів, класних керівників, практичних психологів і соціальних педагогів, державних службовців, які працюють з дітьми дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку, а також для дорослих.   Анотація: Успіх людини, уміння будувати соціальні зв’язки і досягати поставлених цілей безпосередньо залежать від його емоційного інтелекту. Емоційний інтелект визначається як…

7 кроків щоб зробити навчання більш доступним

Як ефективно поєднати освітній процес з інноваційними комп’ютерними технологіями. Відкрийте для себе інструменти доступності (Microsoft, Google), краще спілкуйтеся зі своїми учнями з обмеженими можливостями та робіть навчання доступним. Ласкаво просимо на курс «7 кроків щоб зробити навчання більш доступним». Тут ви знайдете багато ідей та стратегій для впровадження концепцій у…

Чому діти брешуть? Механізми ідентифікації брехні

На заході ми поговоримо: 1. Чому діти брешуть, як відрізняється брехня у дітей різного віку? 2. Як поговорити з дитиною про виявлену брехню так, щоб не загнати її в “глухий кут” і не знизити її самооцінку? 3. Як зберегти довірливі стосунки після виявлення брехні? Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ…

Перейти до панелі інструментів