Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)
науково-педагогічний проект«Підготовка керівних, педагогічних та науково-педагогічних кадрів до роботи за інноваційними освітніми технологіями"

Меркотан Анастасія

Лікар-психолог Центру медико-психологічної, соціально-реабілітаційної допомоги відділення онкогематології НДСЛ «Охматдит». Випускниця факультету медичної психології НМУ ім. О. О. Богомольця. Участь у проектах: • Співавтор у розробці протоколів психологічного супроводу та надання першої психологічної допомоги дітям із онкологічними захворюваннями. • Тренер та психолог у таборі «Хом’як», організованому для надання психологічної реабілітації дітям…

Онкопсихологія в сім’і та школі

«Онкологія» і «рак» – чи  є різниця? Що змінюється в світосприйнятті людини після діагнозу «онкологія»? Як допомогти дитині та сім’ї зрозуміти онкохворого родича та як знайти правильні слова для його  підтримки? Що варто, а що не варто робити для важкохворої людини? Стисло і практично про ці та інші питання власного…

Розвиток критичного мислення в контексті вимог Нової української школи

Якщо Ви творчий вчитель, який бажає впроваджувати інновації на уроках та прагнете, щоб учні не просто запам’ятовували та відтворювали інформацію, а й сумнівалися, шукали аргументи та дискутували,приймали зважені рішення, вміли ставити запитання з метою одержання більше інформації або її перевірити, оцінювали надійність джерел інформації, виділяли важливу інформацію та обробляли її,…

Клепко Ігор Володимирович

Тренер-експерт Microsoft, тренер-експерт Digital Academy PUSD, вчитель інформатики вищої категорії. Досвід роботи: вчитель інформатики, фізики, астрономії Городищенського економічного ліцею Черкаської області; виступи-тренінги на експертних паралелях EdCamp, VI освітньому форумі ВГУ; тренінги від Майкрософт по сторенню ХОНС навчальних закладів України; Експертна підтримка Цифрової академії інституту партнерства та сталого розвитку. Участь у проектах:…

Перейти до панелі інструментів