Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Гендерні стереотипи: знищувати чи пом’якшувати?

Гендерні стереотипи: знищувати чи пом’якшувати?

 Чому ми не помічаємо гендерних стереотипів?

Чому важливо впроваджувати гендерну складову у навчально-виховний процес і який стосунок це має до стереотипів?

– Як виховувати, щоб дитина легше пристосувалася до життя в суспільстві?

– Як інтерактиви змінюють наші погляди?

 Який оптимальний розподіл сімейних ролей?

– Чому пов’язані різні види насилля з гендерними стереотипами?

 Як ЗМІ насаджують гендерні стереотипи?

 Гендерні стереотипи: знищувати чи пом’якшувати? 

На ці та інші запитання Ви зможете отримати відповідь в процесі тренінгу)))

Завдання навчального тренінгу:

План.

1.     Позитивний та негативний вплив  гендерних стереотипів, їх поділ на групи.

2.     Джерела розповсюдження  гендерних стереотипів.

3.     Вплив стереотипів на освітню практику.

4.     Прихований зв’язок: насилля та гендерні стереотипи.

Учасники тренінгу дізнаються:

Ø На які групи поділяються гендерні стереотипи?

Ø Наскільки учасники поділяють гендерні стереотипи?

Ø  Чому  у освітян  повинен бути «гендерний кут зору»?

Ø  Як впливають гендерні стереотипи на виховання та самореалізацію?

Ø  Що означає термін «гендерно зумовлене насилля»?

Ø  Як ставляться до стереотипів у інших країнах?


Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Перейти до панелі інструментів