Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Для управлінців

Блогосфера. Блог як інструмент педагогічного впливу. Функціонал Tilda Publishing для створення цілісних медіа-проектів

Сьогодні блог - це вже не просто забаганка чи данина моді або іграшка для підлітків, які прагнуть самовираження – а, радше потужний інструмент професійного просування та розвитку, який при вмілому використанні здатен суттєво підвищити вашу видимість, комунікативні навички і звісно ж – педагогічний професійний рівень. Іншими словами блог – це насамперед

Як швидко навчитись  користуватися інтерактивною дошкою

Після майстер-класу Ви будете: вміти  обирати інтерактивну дошку, проектор;     використувати всі можливості  інтерактивного обладнання;  зможете користуватися безкоштовними та платними сервісами   в мережі Інтернет, які допоможуть Вам у підготовці та проведенні уроків. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Фінансова грамотність як запорука соціальної безпеки (Фінансовий практикум для освітян - ділова гра “Життєвий капітал”)

Тренінг побудований на основі ділової гри, яка ефективно виявляє  ірраціональні, малоефективні, хаотичні моделі прийняття фінансових рішень у житті. Від експертів-практиків учасники отримають  відповіді на власні питання. Отриманні знання та розвинені навички, необхідні для прийняття впевнених фінансових рішень, можуть застосовуватися протягом усього життя. Завдання навчального тренінгу: Формування фінансової культури та фінансової

Як переконати дітей розмовляти літературною мовою. Формування соціально-психологічної готовності педагога до подолання проблеми використання ненормативної лексики в дитячому колективі

У теоретичній частині тренінгу представлені результати дослідження вчених різних галузей знань з феномену ненормативної лексики. Проаналізовані стереотипи масової свідомості про ненормативну лексику. Названі гіпотези виникнення ненормативної лексики на території України. Описано психоаналітичний зміст ненормативної лексики. Визначено гендерні особливості використання ненормативної лексики. Проаналізовано психофізіологічний вплив ненормативної лексики на організм людини. Визначені

"Summer language camps in educational institutions" («Літні мовні табори в закладах освіти»)

In this 3-hour workshop we will look at a variety of possible approaches to planning your school camps for primary school pupils. We will have played about 12 games, some of which will help you build rapport with the group while others will help your students develop their speaking skills.

Що таке інтерактивна дошка. Основні інструменти програмного забезпечення Touch Board. Сторонні сервіси та їх застосування на уроці

На сьогоднішній день спеціалістами ТМ  Intboard виявлено, що більшість педагогів  навчальних закладів країни не в повній мірі використовують всі можливості інтерактивного обладнання. Саме тому раді будемо познайомити вас з базовими можливостями програмного забезпечення інтерактивної дошки і сторонніми сервісами, які дозволять зробити заняття з дітьми яскравими і цікавими. Зауважимо, що однією з

Primary School Games and Activities «Ігри та ігрова діяльність в молодшій школі»; “Assessment of/for learning in primary school” «Оцінювання навчання/для навчання в молодшій школі»

These 2 seminars are for those teachers who want to learn some practical ideas alongside with the new principals of assessment in the primary school. By the end of the first workshop we will have played about 10-12 games which you can use in the primary school. During the second

Стресостійкість учителя в епоху освітніх змін

Дизайн тренінгу. Вхід-налаштування. Поняття стресу. Базові потреби і стрес. Система цінностей і стресостійкість. Оперативне подолання стресу, техніки дихання. Копінг поведінка як професійний ресурс у кризових ситуаціях. Стрес-серфінг в досягненні успіху. Розподіл життєвої енергії і стресостійкість. Вихід-усвідомлення. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒    

Гендерний вимір в освіті

Чи пов’язані гендер та демократія? Чи можна змінити стиль управління навчальним закладом завдяки гендерній теорії? Чому важливо впроваджувати гендерну складову у навчально-виховний процес? Чому ми не помічаємо гендерних стереотипів? Як інтерактиви змінюють наші погляди? Чому молодь не ідентифікує різні види насилля?  На ці та інші запитання Ви зможете отримати відповідь

Тренінг професійного антивигорання

Запропонований тренінг є комплексним засобом попередження виникнення професійного стресу, профілактики «емоційного вигорання» у педагогів, гармонізації їх особистості. Тренінг передбачає, з одного боку, мобілізацію особистісних і нервово-психічних ресурсів учителів, а з іншого, – опанування ними психотехніками самовпливу. Діяльність тренінгових груп спрямовуєтьсяна реалізацію чотирьох «ес»: самопізнання → самоприйняття → саморозкриття → саморозвиток

Аналітична діяльність заступника директора

Аналітична діяльність заступника директора закладу середньої освіти – одна з найскладніших ланок щоденної роботи. В. Сухомлинський стверджував, що  «Сильним, досвідченим стає педагог, котрий уміє аналізувати свою роботу». Термін «аналіз» розглядають в двох контекстах. З одного боку, аналіз - це уявне розчленування об'єкта на елементи, що дозволяє отримати уявлення про будову досліджуваного

Запрошуємо в освітню подорож до Чехії!

ЗАПРОШУЄМО ВЗЯТИ УЧАСТЬ В ОСВІТНІЙ ПОДОРОЖІ ДО ЧЕХІЇ: вчителів керівників навчальних закладів методистів науково-педагогічних працівників студентів педагогічних вузів          1. Чому ми їдемо до Чехії? В Чехії програма шкільної освіти практично ідентична українській. Завдяки високій якості навчання вища освіта в Чехії має гарну репутацію за межами країни. У результаті освітньої реформи в Чехії

Ефективне використання інтерактивної дошки в навчальному процесі

Що дасть тренінг слухачам: Дізнаються про види технологій інтерактивного уроку в процесі навчання. Як використання інтерактивних технологій може  суттєво поліпшити результат навчання. Практичні інтерактивні вправи для уроків математики середньої школи. Цікаві застосування, які полегшують роботу будь-якого вчителя. Отримають інструменти та покрокові інструкції щодо створення власного інтерактивного уроку.     Графік проведення тренінгів та

Основи мнемотехніки

Основи мнемотехніки – це  базовий курс ознайомлення з освітньою технологією ефективного засвоєння нової інформації – мнемотехнікою. Мета тренінгу: познайомити з технологією мнемотехніки та навчити її практичному використанню для підвищення продуктивності навчального процесу та формування навичок самонавчання. Задачі тренінгу: ·  познайомити з методологію мнемотехніки; ·  сформувати навички використання технології мнемотехніки для застосування в навчальній діяльності; · 

“Tips and tricks for primary school English teachers” «Поради та секрети для вчителя англійської в молодшій школі»

This seminar is for those teachers who want to make their lessons more interactive and productive. During the workshop you will learn some techniques that will help you create your own chants which will definitely make your lessons more fun as well as  improve your students’ speaking skills. By the

Новий учитель Нової української школи. Особистісно-професійне самовдосконалення суб’єкта педагогічної діяльності засобами самопізнання”. Модуль другий: “Самодіагностика емоцій, думок”

Тренінг спрямований на об’єктивацію самооцінки спонукань, думок та дій, формування почуття міри, самовладання, позитивного, логічного, конструктивного мислення, досягнення більш високого рівня культури незгоди, культури прийняття рішень, профілактику конфліктів в повсякденній педагогічній практиці. Метою тренінгу є оволодіння технологією системної самопізнавальної діяльності, яка уміщує етапи, формули, правила, індивідуальні підходи свідомого особистісно-професійного самовдосконалення засобами

Новий учитель Нової української школи. Особистісно-професійне самовдосконалення суб’єкта педагогічної діяльності засобами самопізнання. Модуль перший: «Самодіагностика пам’яті, бажань»

Тренінг спрямований на об’єктивацію самооцінки спонукань, думок та дій, формування почуття міри, самовладання, позитивного, логічного, конструктивного мислення, досягнення більш високого рівня культури незгоди, культури прийняття рішень, профілактику конфліктів в повсякденній педагогічній практиці. Метою тренінгу є оволодіння технологією системної самопізнавальної діяльності, яка уміщує етапи, формули, правила, індивідуальні підходи свідомого особистісно-професійного самовдосконалення засобами

Е-портфоліо вчителя, учня

В результаті тренінгу слухачі: визначать призначення і складові е-портфоліо для учня і вчителя проаналізують приклади е-портфоліо (в презентаціях, блогах, сайтах, вікі) ознайомляться з ІТ- інструментами для створення е-портфоліо створять ресурс та сценарій е-портфоліо   Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Освітній тренінг в роботі вчителя: від задуму до втілення. Модуль 3. Розуміння себе, учнів і процесу тренінгу 

Дизайн тренінгу. Вхід-налаштування. Розуміння себе.​ Визначення рівня готовності, мотивації і відповідальності. Входження в ресурсний стан. Рольовий сценарій. Спонтанність і технологічність. Креативність і ефективність. Стресостійкість і саморефлексія. Розуміння учнів​. Емпатія і підтримка контакту. Рівень інтересу і довіри. Способи зворотного зв’язку і оцінювання. Діалогічність взаємодії. Розуміння процесу​. Групова динаміка. Карта і

Освітній тренінг в роботі вчителя: від задуму до втілення. Модуль 2. Проведення освітнього тренінгу

Учасники тренінгу детально розглянуть кожен етап тренінгу. Перший етап. “Мудрість очікування”. Задум тренінгу. Ментальна карта тренінгу, освітні рівні вибору, що розвиваємо, формуємо навчальне завдання, визначаємо пріоритети, зони невизначеності. Рівень готовності вчителя, учнів, освітнього простору. Алгоритм БРПП. Другий етап. “Починаємо з вірою в себе”. Вхід в контакт. Історія - налаштування. Пошук невідомого. Прийняття

Математика в стилі Start-Up

Досвід Ізраїлю. Як в стінах школи навчити учнів продукувати ідеї і їх презентувати. Розвиток фінансової грамотності учнів на уроках математики. Приклади проектних робіт, що можна пропонувати учням на уроках математики. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Цифровий формат освіти. Kahoot, Padlet, JigsawPlanet, Wizer

Слухачі ознайомляться з сервісами мережі для роботи вчителя. Дізнаються про наскрізне вискористання ІКТ в класноурочній організації навчального процесу, он-лайн сервіси в роботі вчителя. Отримають практичні навички в роботі з контетном Kahoot, Padlet, JigsawPlanet, Wizer. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Сучасний формат презентацій, слайдові, потокові, анімаційні. Доповнення Pear Deck, SmartArt, Padlet

Слухачі дізнаються про види навчальних презентацій Ознайомляться з доповненнями Pear Deck, SmartArt, Padlet. Отримають практичні навички створення сучасного формату презентацій. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

ІТ для виконання індивідуальних, групових освітніх проектів

В результаті тренінгу слухачі: дізнаються про ІТ-інструменти для організації спільної роботи, спілкування в проекті, проведення дослідження, презентації роботи (агрегатори новин, спільні документи, карти знань та інше) отримають знання та навички щодо проведення телекомунікаційних проектів з використанням Веб 2.0 (блоги, онлайн дошки, Вікі) проанаізують можливості он-лайн платформ для файндрайзингу обміняються

Моніторинг та оцінювання навчальних досягнень за допомогою ІКТ

В результаті тренінгу слухачі: дізнаються про вимоги до тестів (кількісні та якісні); проаналізують основні помилки при створенні тестових завдань; дізнаються про методики запровадження оцінювання та моніторингу на уроці та поза ним; проаналізують можливості Тесторіум, ClassMarker, Plickers, Go Pollock, Mytest, Onlinetestpad, майстер-тест, Google forms, Яклас; створять тест.   Графік проведення тренінгів та майстер-класів

Хмарні сервіси OFFICE 365 як засоби формування новітнього навчального середовища школи

Познайомити та практично показати модель використання хмаро орієнтованого середовища на уроках інформатики, біології та хімії, української мови, природознавства, у роботі класного керівника, у роботі адміністрації загальноосвітнього навчального закладу. Презентувати хмарні сервіси Офіс 365 для створення якісних уроків з використанням електронної пошти Outlook, електронного календаря, текстового редактора Word Online, електронної книги

Моделювання організаційної культури навчального закладу (для директорів та заступників закладів освіти)

У формах організаційної культури кожний співробітник школи усвідомлює свою роль в її системі, те, що від нього чекають і як найкращим чином він може відповісти на ці очікування. В свою чергу, кожний знає, що він може чекати від школи, якщо буде плідно виконувати свою місію.  Організаційна культура не виникає сама

Педагогічний сторітелінг

Під час тренінгу учасники дізнаються: Що таке сторітелінг Чим відрізняється педагогічний сторітелінг Функції сторітелінгу Види педагогічного сторітелінгу Основні сюжети педагогічного сторітелінгу Навчаться застосовувати шаблон для створення сторітелінгу, ознайомляться з інструментами створення текстового, графічного та відео сторітелінгу. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Раціогуманна діалогічна педагогіка - шлях творення школи майбутнього України: «Школи людини культури»

Ресурс тренінгу: можливість для ініціаторів змін в освіті України помислити про власне бачення НУШ в діалозі з собою та Іншими. ознайомлення із задумом концепції “Школа людини культури”. нові ідеї, вправи, методи, технології. досвід участі у психологічних вправах для вчителів. нові знайомства, підтримка однодумців, нові можливості. Дизайн тренінгу-роздумів. Вхід-налаштування (Хто Я тут

Кейс-технологія. Інтегровані уроки. Методи, прийоми кейс-уроку

Слухачі ознайомляться з кейс-технологією. Дізнаються про кейс-уроки. Отримають практичні навички створення кейсів. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒  

Емоційний інтелект і соціальна компетентність

Емоційний інтелект у структурі особистості дитини Що таке емоційний інтелект. Чим емоційний інтелект відрізняється від інших видів інтелекту. Чому емоційний інтелект важливий у досягненні життєвого успіху. Психодіагностика емоційного інтелекту (тестування учасників), як це проявляється у житті. Особливості  розвитку емоційного інтелекту у різні вікові

Дитина з розладами аутичного спектру в класі. Взаємодія, підтримка навчання

Аутичний спектр - як визначити дитину з розладами. Чи завжди  дитина з розладами аутичного спектру буде погано засвоювати інформацію та створювати складнощі у класі. Методи та прийоми спілкування з дитиною, що має розладами аутичного спектру (РАС). Хто допомагає у навчанні дитини з РАС. Яка роль вчителя у житті

Технології науково-методичного супроводу діяльності навчальних закладів (для працівників методичних та управлінських структур ОТГ)

Соціально-освітні перетворення у нашому суспільстві особливо впливають на структуру управління методичною роботою. Це пов’язано з динамікою цивілізаційних викликів, які спрямовані на наближення системи функціонування освіти до європейських стандартів. Відтак, потрібна нова філософія надання науково-методичних послуг. Під час тренінгу буде розглянуто акмеологічні технології формування іміджу керівника та кожен спробує побудувати шлях

Проект vs Дизайн мислення в освітньому процесі 

Очікувані результати: визначення метода проекту приклади успішних проектів визначення дизайн мислення порівняння з методом проектів шляхи впровадження в освітню діяльність Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Створення і тестування прототипів інтегрованих уроків в початковій школі

Дизайн тренінгу-студії. Вхід-налаштування. Дизайн-мислення і SCRUM технологія в створенні інтегрованого уроку. Практичне тестування учасниками тренінгу прототипу інтегрованого уроку “Авіасалон в Ле Бурже”(математика, авіатехніка, трудове навчання, робота в команді). Ретроспектива, що можна покращити. Пауза-відпочинок. Практичне тестування учасниками тренінгу прототипу уроку “Суперботи U.A.”(інформатика, роботехніка, спорт, ОБЖД, елементи  SCRUM, робота в команді ).

Технології підготовки педагогів до впровадження інновацій в навчальних закладах

Дизайн тренінгу. Вхід-налаштування. Бачення інновації: емпатія середовища, задум, концепція, проект, план, реалізація. Інноваційний проект: “СУП на воді” і “зажарка” для інновації. Пауза-відпочинок. Оприсутнення ідентичності “Я - Вчитель Майбутнього!”. Менеджмент творчості. Подолання перешкод. Вихід-усвідомлення. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Методика розробки дистанційних курсів

Очікувані результати: аналіз вимог до дистанційних курсів методика вибору інструментів та дистанційних платформ аналіз методик коллаборації та формуючого самооцінювання  в дистанційному курсі розробка власної моделі дистанційного курсу Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Організація дистанційного навчання в школі

Очікувані результати: знання нормативно-правової бази запровадження ДН навички аналізу LMS та CMS вміння проектувати дистанційне навчання з використанням відкритих і інституційних ресурсів (Moodle, Beб 2 .0) запровадження хмарних сервісів для організації ДН Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Популярна педагогіка: Про ключові і предметні компетентності у батьків, вчителя та учнів

Зміст тренінгу: у сучасній педагогіці проголошується навчання, спрямоване на оволодіння компетентностями. Але чіткого визначення як проявляється компетентність, як вона формується і що означає для структури особистості, у сучасній літературі знайти дуже складною (або написано зовсім незрозуміло). Про компетентності ПРОСТОЮ ЗРОЗУМІЛОЮ МОВОЮ  поговоримо на тренінгу. Теоретична частина: комптентності - загальні, ключові,

Дистанційний курс "Створення сайту за допомогою системи управління контентом Word Press"

Дистанційний курс "Створення сайту за допомогою системи управління контентом Word Press" призначений для педагогів та тренерів, які прагнуть створити власний сучасний сайт. Впродовж курсу слухачі ознайомляться з тим що таке Word Press, як встановлювати Denwer, як завантажити та налаштувати Word Press, навчаться обирати потрібну тему Word Press, наповнювати та організовувати контент

Вісім типів інтелекту у навчанні  або як створити ситуацію успіху для кожного учня

Теоретична частина. Визначення інтелекту, класифікація здібностей, структура інтелекту. Типи інтелекту, їх особливості й значення для соціалізації. Практична частина: ознайомлення з способами визначення переважного типу інтелекту, самодіагностика, вправляння у визначенні типу інтелекту в інших. Творча робота: визначення достатніх і необхідних умов для успішного навчання учнів (осіб, що навчаються) з різним

Технології підготовки педагогів до впровадження інновацій в школі

Очікуваний результат тренінгу: визначення власного рівня психологічної готовності  до впровадження інновацій в школі. учасники візьмуть з собою новий досвід і розробку тренінгу для педагогів своєї школи Дизайн тренінгу: Вхід. Презентація. SCRUM - рейтинг історій. Налаштування. Рівень готовності. Інновація - що?, з ким?, як?, навіщо?, успішний результат? Від задуму до реалізації   “Модель метелика”. Організаційна культура школи, “Квадрат

Використання ІКТ на уроках для полегшення роботи вчителя

Після тренінгу ви зможете створювати вікторини, дидактичні ігри та тести, використовуючи Kahoot, QR коди та деякі спеціальні можливості від Microsoft.

Освіта для майбутнього - оволодіння учнями універсальними технологіями: влади, спілкування, творчості, життєтворчості, цілісності

Цей тренінг є одним із модулів тренінгового курсу для освітян “Професійне зростання вчителя від початківця до майстра” Завдання тренінгу: спільний пошук професійної відповіді на запитання “Що робити вчителю і учню з експонентним зростанням нової інформації?” зосередити увагу вчителя на технологічній складовій навчання і на усвідомленій передачі  учням саме технологій. отримати учасникам

Цифрова репутація педагога

Зі стрімким розвитком цифрових технологій менеджмент та імідж отримують ще один вимір - е-репутація або цифрова репутація. Цифрова репутація - це портрет, який формується на основі фото, зображень, статусів, висловлювань, публікацій користувача Інтернету. «Підмочена» цифрова репутація може серйозно позначитися як на кар'єрі, партнерських відносинах, так і на простих людських відносинах. Учасники тренінгу

Скетчинг

Визначення терміну та актуальності. Знайдемо відповідь: чому все частіше використовують освітяни. Розглянемо як створюються скетчі та спробуємо створити власні. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Віртуальна та доповнена реальність

Учасники тренінгу дізнаються: Визначення понять віртуальна і доповнена реальність. Огляд сервісів Blippar - створюємо доповнену реальність. Google Expedition - приклад віртуальної реальності. Приклади впровадження під час уроку та розробка власних активностей. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒  

Мережна взаємодія в класно-урочній формі організації навчання

Учасники тренінгу дізнаються: Наскрізне вискористання ІКТ в класноурочній організації навчального процесу. Он-лайн сервіси в роботі вчителя. ВІддалена освіта, організація он-лайн опитування в сучасному форматі Wizer. Слухачі ознайомляться з мережною взаємодією під час уроку. Дізнаються про створення інтерактивних дошок під час уроку Padlet. Отримають практичні навички швидкої перевірки знань в

Дистанційний курс “Сайт як педагогічний органайзер вчителя”

Дистанційний курс "Сайт як педагогічний органайзер вчителя" створено для педагогів, які прагнуть використовувати хмаро орієнтовані технології у навчанні. Цей курс допоможе вчителям, використовуючи цифрові технології, проектувати навчально-виховний процес за допомогою Google сайтів. Впродовж курсу слухачі ознайомляться з таким інструментом як Google сайти, проаналізують можливості цього інструменту, створять власний сайт для навчання. Розвиток

Дистанційний курс "Google-форми в роботі учителя"

Дистанційний курс “Google-форми в роботі учителя” створено для педагогів, які бажають навчитися використовувати Google-форми для проведення он-лайн досліджень, опитувань, створювати предметні тести, налаштовувати автоматичну перевірку відповідей та працювати зі статистичними даними. Завдання навчального тренінгу: Дізнатися про сервіс Google-форми та можливості його використання при організації навчання. Навчитися створювати власні форми для проведення

Google Classroom – онлайн клас для ефективного навчання

Google Classroom – це інструмент, що зв’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання. Завдяки платформі Classroom можна організувати проектну роботу, перевернуте навчання, дистанційне навчання. Уроки та домашні завдання

Технологія діалогічної взаємодії в трикутнику Вчитель - Предмет - Учень в досягненні очікуваного результату

Учасники тренінгу дізнаються: Тренінг буде корисним для педагогів, що мають потребу в кращому розумінні психологічної складової освітнього процесу і вдосконаленні власного рівня професійної майстерності. СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ. 1.  Вхід: презентація, SCRUM-рейтинг питань, рівень готовності. 2.  Діалог як спосіб взаємодії з собою і світом. 2.1. Вправа  “Я - ТАКИЙ!” 2.2. Вчитель-діалогіст: прийняття Другого як Іншого. усвідомленість, -відповідальність,

Новітні сервіси для інноваційних освітян

Учасники тренінгу дізнаються: Ознайомлення з новітніми сервісами, наприклад, Quiver, Flipgrid, тощо та шляхами застосування їх під час уроку   Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Створення скрайб презентацій

Учасники тренінгу дізнаються: Принципи візуалізації навчальних знань. Сервіси створенні скрайб презентацій. Практичні навички в он-лайн сервісі Pow Toon.   Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Навчальне середовище засобами інструменту Google сайти

Що дасть учасникам тренінг: практичні навички розробки структури та макету навчального сайту конструювання сайту інтегрування інструментів Google до створеного сайту (документ, презентація, таблиця, форма, відео тощо)   Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND

Інструменти Google для педагога

Учасники тренінгу дізнаються: практичні навички створення моделі власної хмари Google сформовані навички збереження, створення, збору та обробки даних для узагальнення опанували Google інструменти, а саме: диск, документ, презентація, таблиця та форма навички ефективного планування та дієвої комунікації засобами Google інструментів, а саме: календар, Google Keep, соціальна мережа Google +   Графік

STEM технологія та мейкерпростір

Актуальність впровадження STEM технології в освітній процес. Знайомство з міжнародними платформами, що розвивають STEM освіту. Приклади впровадження STEM на уроках. Як створити мейкерпростір у власній школі і долучитися до Global Maker Day. Завдання навчального тренінгу: визначити актуальність STEM технології; ознайомити з міжнародними платформами; розглянути приклади впровадження на уроках; розробити алгоритм створення

Цифровий формат освіти

Учасники тренінгу дізнаються: Освітній простір сучасного навчального закладу. Цифрова освіта, як крок до європейського стандарту освіти. Он-лайн сервіс на допомогу школі. Вчимося зменшувати цифровий розрив між вчителем і учнем. Ознайомимось з наскрізним  застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Слухачі отримають практичні навички роботи в он-лайн сервісі learningapps.org.   Графік проведення тренінгів

Google-форми в роботі вчителя

Тренінг “Google-форми в роботі учителя” створено для педагогів, які бажають навчитися використовувати Google-форми для проведення он-лайн досліджень, опитувань, створювати предметні тести, налаштовувати автоматичну перевірку відповідей та працювати зі статистичними даними. Завдання навчального тренінгу: Дізнатися про сервіс Google-форми та можливості його використання при організації навчання. Навчитися створювати власні форми для проведення анкетування.

Перехід від знаннєвої парадигми до компетентністної. Я - частина змін!

Зміна цілей навчання, а не стандартів навчання. Зміна підходів у навчанні, а не результатів навчання. Що дасть тренінг: Ознайомляться з новаціями в початковій школі. Дізнаються про он-лайн технології для роботи вчителя в початковій школі. Отримають навички творити пілотні проекти в роботі вчителя початкових класів.    Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Фінансова грамотність як запорука соціальної безпеки. Міфи та реальність: борг, заощадження, пенсії

Завдання навчального тренінгу: 1. Формування базових фінансових знань (життя в борг, покупка в кредит, філософія грошового добробуту), (накопичення та інвестування). 2. Питання пенсійного забезпечення (чи потрібна пенсія?) досвід зарубіжних країн. Страхування життя. Пенсія. Покупка трудового стажу. Отримання пасивного доходу та можливість дострокового виходу на пенсію. 3. Розуміння фінансових ризиків та

Фінансова грамотність як запорука соціальної безпеки. Гроші і діти

Завдання навчального тренінгу: 1. Фінансова абетка (що таке гроші для дитини). Кишенькові гроші: коли, за що і чому потрібно платить дитині. 2. Перший бізнес дитини. Бюджет і заощадження коштів для дитини. Чи може дитина брати в борг у батьків? 3. Фінансова грамотність в школі.  Використання освітніх технологій та методів навчання.   Учасники

Методика створення та проведення навчальних веб-квестів

Учасники тренінгу дізнаються: - що таке освітні веб-квести та які види веб-квестів існують; - що потрібно, щоб створити, організувати та провести освітній веб-квест; - які інструменти можна використати при створенні веб-квестів, а саме сайти, блоги, електронну пошту, QR-коди та інші; - як розробляти завдання веб-квесту. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Тренди в освіті: інструменти ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) сучасного педагога

За час тренінгу ви дізнаєтесь про застосування сучасних інструментів ІКТ у педагогічній діяльності. Трендами є: діаграми, скрайбінги, скетчі, інфографіка, думки на стікерах, електронні підручники, карти структурованої інформації (mind map). Ви отримаєте набір інструментів та технологій, які допоможуть вам актуалізувати та візуалізувати найскладніший навчальний матеріал.  Завдання навчального тренінгу: 1.       розвинути

Технологія створення дистанційного курсу

У вас є цікаві ідеї щодо нових дистанційних курсів для колег чи учнів і ви бажаєте навчитись їх створювати? Тоді записуйтеся на тренінг, на якому буде розглянуто можливості платформи дистанційного навчання Moodle для створення авторських курсів. Під керівництвом досвідченого тренера ви створите власний курс, наповните його теоретичними матеріалами та активностями

Фінансова грамотність як запорука соціальної та економічної безпеки

Фінансова середа нашої особистості враховує власні фінанси, банківська система, пенсійна система і є нашою середою життя. Громадяни багатьох країн світу мають мінімальний рівень обізнаності та навичок управління своїми коштами. Україна не є виключенням. Останнім часом спостерігаються спроби приватних фінансових установ залучати громадян до програм фінансової грамотності (наприклад, школа юніора Приватбанку),

Google Classroom - онлайн клас для ефективного навчання

Google Classroom – це інструмент, що зв'язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання. Завдяки платформи Classroom можна організувати проектну роботу, перевернуте навчання, дистанційне навчання. Уроки та домашні завдання

Створення інтерактивних онлайнових вправ

Сучасний світ не можливо уявити без інформаційних технологій, віртуального спілкування та взаємодії. Але найчастіше використання інформаційних технологій на уроках зводиться до демонстрації презентацій чи електронних посібників. Під час тренінгу буде розглянуто можливості сервісу learningapps, як створювати навчальні вправи та використовувати їх на уроках, вбудовувати до власних веб-ресурсів, залучати учнів до

Веб-квести: навчання чи розвага?

Таємниці, розгадування загадок, пошук схованих предметів завжди захоплювали людей, і сьогодні ігри-квести, комп’ютерні та реальні, приваблюють багатьох. Чи можливо використати елементи сучасних ігрових технологій на уроках? Під час тренінгу учаснику дізнаються як використовувати на уроках та позаурочній діяльності освітні веб-квест і які вони бувають, як додати в навчальний процес загадки

Управління конфліктами

Загалом існує думка, що конфлікт - це щось, повязане з негативними емоціями, агресією, угрозами, ворожнечею і т.п. Конфліктів потрібно уникати, попереджувати або відразу вирішувати. Сучасна психологія розглядає конфлікт як спосіб розвитку, виділяючи позитивні моменти, що повязані з усвідомленням життєвих ситуацій.  На тренінгу у Вас буде можливість безоціночно осмислити деякі конфліктні

Професійне зростання педагога від початківця до майстра

Що дасть учасникам тренінг…Досвід якісно-структурного мислення в освітньому просторі: модель “Квадрат аспектів в освіті”, вправа “Рівень готовності”.Активізація енергії власного емоційно-просторового образу “Школа моєї мрії”.Можливість відновити власний професійний баланс «брати-давати», розібравшись з професійними боргами за алгоритмом повернення боргів.Ознайомлення з технікою роз'яснення (пояснення) ситуації та уникнення почуття образи “Чотири чарівних запитання”.Дізнаються про

Як школи можуть залучати додаткове фінансування

Останнім часом все більше і більше організацій, установ і приватних осіб в нашій країні стикаються з необхідністю писати заявки на гранти. Всім відомо, що реалізація нових ідей потребує коштів. Таким чином, пошук фінансових ресурсів займає в цьому процесі важливе, але не єдине місце. Що необхідно для того, щоб зробити вашу організацію, установу

Емоційна компетентність та її розвиток у професійній та побутовій сферах життя

Фізіологічна, психологічна природа емоцій, почуттів. Рівні розвитку EQ:  ідентифікація власних емоцій; розуміння своїх потреб; усвідомлена зміна емоційного стану. «Пастки» мислення: виявляємо переконання, що обмежують можливість вибору. Практики контролю внутрішнім діалогом. Практики усвідомленого вибору позитивного емоційного стану. Тест-оцінка Вашого EQ. Що дасть учасникам тренінг: Навчитись розпізнавати

Інструменти ІКТ сучасного педагога

Що дасть учасникам тренінг: Дізнаються як зекономити власний час та зацікавити учнів своїм предметом Дізнаються які готові ресурси та доробки педагогів можна використовувати в своїй роботі Ознайомляться з базою  найзручніших сервісів, які можна використовувати безкоштовно у навчально-виховному процесі вже сьогодні. Розробка дидактичних матеріалів, опитування й тестування, обробка мультимедіа, спільна робота

Організація мережевної взаємодії та використання ресурсів Інтернету в навчальному процесі

Учасники тренінгу дізнаються: Про класно-урочну організацію навчання з мережевою взаємодією. Ознайомляться з новими видами систематизації та узагальнення знань Підручники QR-кодів Отримають практичні навички в сервісі  Jigsaw Planet, кросворд онлайн тощо. Учасникам тренінгу бажано мати з собою ноутбук або планшет Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Інструменти Google: робота та навчання

Заняття І Що дасть учасникам тренінг: практичні навички створення моделі власної хмари Google сформовані навички збереження, створення, збору та обробки даних для узагальнення опанування Google інструментів, а саме: диск, документ, презентація, таблиця та форма Заняття ІІ Що дасть учасникам тренінг: сформовані навички ефективного планування та дієвої комунікації засобами Google інструментів, а саме:

Використання Інтернет-ресурсів у дистанційній формі навчання

Що дасть учасникам тренінг: Ознайомляться з відкритим освітнім цифровим ресурсом Wizer - інструментом “Єд” технологій. Отримають практичні навички роботи в онлайн сервісі Wizer.me.  - інструмент для створення інтерактивних робочих аркушів для дистанційного навчання. Дізнаються  як економити енергію та час на перевірку навчальних знань учнів. Ознайомляться з інтернет-ресурсами тестування

Самооцінка, самодослідження, самодіагностика як шлях до професійної самореалізації

Визначення проблеми самооцінки. Значення  формування адекватної самооцінки  особистості для її подальшої самореалізаціі.           Суть і мета самодіагностики. Можливість самокорекції за результатами самодослідження.   Що дасть учасникам тренінг: Розуміння суті і значення самооцінки, самодіагностики. Можливість здійснення безперервно самодіагностики. Оволодіють методиками для визначення власного психоемоційного стану, рівня тривожності,

Впровадження та реалізація експерименту чи інноваційного проекту у навчальному (навчально-виховному) процесі

Учасники тренінгу дізнаються: як обрати  тематику та тему дослідження, обґрунтування актуальності  обраної  теми. Як визначити очікуваний результат,  мету і гіпотезу дослідження,  як поставить завдання Як спланувати і провести  констатуючий експеримент,  які теоретичні  і практичні методи дослідження можуть використовуватись у роботі. Як спланувати і провести формуючий  експеримент Як

Технологія створення електронного посібника

Що дасть учасникам тренінг: навчаться вибудовувати авторську концепцію електронного посібника, яка стане у майбутньому базою для побудови якісного засобу навчання з унікальним гіпертекстом, гіперпосиланнями та навігацією; ознайомляться з особливостями використання інформаційних технологій у створенні електронного посібника; набудуть вмінь розроблення принципово нового методичного підходу до організації навчального процесу; сформують власну точку

Громадсько спрямоване управління загальноосвітнім навчальним закладом

Учасники тренінгу дізнаються: Як громадсько спрямоване управління  допомагає розв'язати повсякденні проблеми навчального закладу. Як поєднати державне  та громадсько спрямоване управляння навчальним закладом.    Яка нормативно-правова база регламентує громадськоспрямоване управління навчальним закладом. Готовність учасників тренінгу   до взаємодії з громадою  загальноосвітнього навчального закладу. Які існують мотиватори громадсько-спрямованого управління для вчителів.

Запобігання синдрому емоційного вигорання в професійній діяльності педагога, керівника

Визначення проблеми ризиків емоційного вигорання.  Аналіз факторів, що підвищують ризики вигорання. Можливості розробки власної стратегії самодіагностики та запобігання емоційного вигорання. Аналіз можливостей доступних ефективних психологічних методик. Що дасть учасникам тренінг: Розуміння механізму виникнення та стадій емоційного вигорання. Уміння використовувати доступні методики для самодіагностики власного психоемоційного стану. Підвищити власну стресостійкість, копінг-ресурс.

Вкладаючи душу у дитину, пам’ятайте про себе

Що дасть тренінг слухачам: Дізнаються про тренди у моді та макіяжі та навіщо вони потрібні. Дізнаються як за обличчям учня визначити до якого спеціаліста (лікаря чи косметолога) його відправити , адже для підлітка важливо як виглядати. Дізнаються  наскільки легко підтримувати свою красу та здоров’я. Отримають ґрунтовне спростування деяких бьюті-міфів.

Перевірка навчальних досягнень учнів за допомогою ІКТ

Що дасть тренінг слухачам: Ознайомляться з різними видами перевірки знань учнів за допомогою  ІКТ. Навчаться працювати в різних тестових оболонках і створювати тести для перевірки як за допомогою Інтернет, так і без доступу до мережі. Ознайомляться з сучасним методом перевірки за допомогою QR кодів з використанням проектора та телефону. Учасникам тренінгу

Використання інформаційно-комунікаційних технологій для ефективного планування й виконання справ

Учасники: знатимуть основні поняття тайм менеджменту; дізнаються про планування, його види та методики; отримають вміння планувати свій робочий та вільний час з використанням різних методик; отримають навички планування свого часу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒ Дистанційне навчання Distance workshop ⇒  

Як підготувати учнів до професій, які ще не існують

«Для чого мені це потрібно вчити?» або «Ким мені бути після випуску?» - саме так звучать два важливих питання, які школярі задають і вчителям і батькам і самі-собі.  Як Леонардо да Вінчі намагався випередити сучасне, так і ми зазирнемо у майбутнє ринку праці, бізнесу та навичок, що виховуються за шкільною

Інструменти Google для ефективної організації роботи директора, заступника директора та педагога

Інструменти для ефективного планування робочого часу Збір та обробка даних для узагальнення Налагодження комунікації з колегами та батьками Що дасть учасникам тренінг… Можливість ефективно планувати власний робочий час використовуючи інструмент Календар, Kepper Організовувати збір та обробку даних використовуючи інструмент Форми Створити відкриті/закриті тематичні або фахові спільноти для педагогів/батьків/учнів  

Практична андрагогіка для тренерів дорослих

Проблеми практичної діяльності андрагога системно розкриваються через освоєння техніки, технік та методик практичної діяльності. Завдяки інтерактивних технологіям організації навчання тренери дорослих освоюють не лише особистісну траєкторію професійного зростання, а й елементи активних форм і методів (аналіз конкретних ситуацій; воркшоп; дебати; ділова гра; метод проектів тощо). Андрагоги матимуть можливість створити професійне

Роль освітніх інновацій в забезпеченні конкурентоспроможності освітнього закладу

Освітня сфера на всіх її рівнях прямує до інтеграції в освітній європейський простір. Одним із елементів освітнього процесу у Європі є використання різномантіних ігрових та симуляційних систем для вирішення різних завдань навчального процесу ― як інструмент наочного доповнення до занять, як факультатив, тренінг, практика. Навіть у ст. 391 п. а)

Патріотичне виховання в навчальних закладах України

    В результаті курсу "Патріотичне виховання в навчальних закладах України" слухачі зможуть використовувати різноманітні інноваційні організаційні форми, засоби, методи і прийоми навчання, творчо і якісно підійти до навчання дітей здоровому способу життя, виховання у них мотивації до занять фізичною культурою, виховання почуття патріотизму, патріотичної вихованості, громадянської позиції на засадах козацько-лицарського виховання. Категорія

Основні аспекти готовності педагога до участі у фахових конкурсах

Фахові конкурси посідають вагоме місце в системі неперервної освіти педагогічних працівників, що є важливим стимулом і сучасною альтернативною формою підвищення рівня їх психолого-педагогічної компетентності та педагогічної майстерності. Конкурси виявляють рівень сформованості у педпрацівників мотивації до самоосвіти, висвітлюють позитивні сторони процесу їх професійного зростання, а також визначають ефективність діяльності методичних служб

Діяльность спеціалізованих вчених рад та організація захисту дисертацій

  Слухачі курсу "Діяльность спеціалізованих вчених рад та організація захисту дисертацій" отримають компетентні відповіді та практичні матеріали щодо затвердження теми дисертації, підготовки її тексту, фахових публікацій, призначення опонентів, написання автореферату, підготовки відгуків на дисертацію та автореферат,проведення засідання спеціалізованої вченої ради та оформлення атестаційної справи здобувача. Заняття проводять компетентні працівники департаментів МОНУ, академічних

Організація та проведення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в в освітніх закладах

Робота в секції "Організація та проведення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в в освітніх закладах" буде цікавою і корисною керівникам навчальних закладів, співробітникам інститутів післядипломної освіти, які займаються інноваційною діяльністю, вчителям-новаторам, методистам, всім, хто проводить дослідно-експериментальну роботу у системі загальної освіти. Категорія слухачів: управлінці Формат: очний Тривалість занять: 5 днів Час проведення: 09:00 до 15:30. Місце проведення: м.

Використання ІКТ в управлінській діяльності

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в галузі освіти і безпосередньо в діяльності керівника закладу стало загальною необхідністю. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес школи забезпечить поступовий перехід освіти на новий, якісний рівень. Категорія слухачів: управлінці Формат: очний Тривалість занять:  5 днів, 32 години. Час проведення: 09:00 до 15:30. Місце проведення: м. Київ, вул. Артема, 52-А, ІІ поверх, Університет менеджменту освіти НАПН України (їхати

Освітній моніторинг як інструмент управління

  Сучасні соціально-економічні та політичні зміни стали передумовою реформування національної системи освіти. Ураховуючи інтереси суспільства, необхідно підвищувати якості освіти, оновлювати її змісту та форми освітніх процесів. Освітній моніторинг забезпечує освітню галузь для прийняття відповідних рішень необхідною інформацією шляхом регулярного збору та об'єктивного аналізу. Важливим організаційним питанням є питання впровадження моніторингу як основного
Перейти до панелі інструментів