Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Для управлінців

Професійне зростання педагога від початківця до майстра

Що дасть учасникам тренінг… Досвід якісно-структурного мислення в освітньому просторі: модель “Квадрат аспектів в освіті”, вправа “Рівень готовності”. Активізація енергії власного емоційно-просторового образу “Школа моєї мрії”. Можливість відновити власний професійний баланс «брати-давати», розібравшись з професійними боргами за алгоритмом повернення боргів. Ознайомлення з технікою роз'яснення (пояснення) ситуації та уникнення почуття образи

Як школи можуть залучати додаткове фінансування

Останнім часом все більше і більше організацій, установ і приватних осіб в нашій країні стикаються з необхідністю писати заявки на гранти. Всім відомо, що реалізація нових ідей потребує коштів. Таким чином, пошук фінансових ресурсів займає в цьому процесі важливе, але не єдине місце. Що необхідно для того, щоб зробити вашу організацію, установу

Емоційна компетентність та її розвиток у професійній та побутовій сферах життя

Фізіологічна, психологічна природа емоцій, почуттів. Рівні розвитку EQ:  ідентифікація власних емоцій; розуміння своїх потреб; усвідомлена зміна емоційного стану. «Пастки» мислення: виявляємо переконання, що обмежують можливість вибору. Практики контролю внутрішнім діалогом. Практики усвідомленого вибору позитивного емоційного стану. Тест-оцінка Вашого EQ. Що дасть учасникам тренінг: Навчитись розпізнавати

Інструменти ІКТ сучасного педагога

Що дасть учасникам тренінг: Дізнаються як зекономити власний час та зацікавити учнів своїм предметом Дізнаються які готові ресурси та доробки педагогів можна використовувати в своїй роботі Ознайомляться з базою  найзручніших сервісів, які можна використовувати безкоштовно у навчально-виховному процесі вже сьогодні. Розробка дидактичних матеріалів, опитування й тестування, обробка мультимедіа, спільна робота

Організація мережевної взаємодії та використання ресурсів Інтернету в навчальному процесі

Учасники тренінгу дізнаються: Про класно-урочну організацію навчання з мережевою взаємодією. Ознайомляться з новими видами систематизації та узагальнення знань Підручники QR-кодів Отримають практичні навички в сервісі  Jigsaw Planet, кросворд онлайн тощо. Учасникам тренінгу бажано мати з собою ноутбук або планшет Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Інструменти Google: робота та навчання

Заняття І Що дасть учасникам тренінг: практичні навички створення моделі власної хмари Google сформовані навички збереження, створення, збору та обробки даних для узагальнення опанування Google інструментів, а саме: диск, документ, презентація, таблиця та форма Заняття ІІ Що дасть учасникам тренінг: сформовані навички ефективного планування та дієвої комунікації засобами Google інструментів, а саме:

Використання Інтернет-ресурсів у дистанційній формі навчання

Що дасть учасникам тренінг: Ознайомляться з відкритим освітнім цифровим ресурсом Wizer - інструментом “Єд” технологій. Отримають практичні навички роботи в онлайн сервісі Wizer.me.  - інструмент для створення інтерактивних робочих аркушів для дистанційного навчання. Дізнаються  як економити енергію та час на перевірку навчальних знань учнів. Ознайомляться з інтернет-ресурсами тестування

Самооцінка, самодослідження, самодіагностика як шлях до професійної самореалізації

Визначення проблеми самооцінки. Значення  формування адекватної самооцінки  особистості для її подальшої самореалізаціі.           Суть і мета самодіагностики. Можливість самокорекції за результатами самодослідження.   Що дасть учасникам тренінг: Розуміння суті і значення самооцінки, самодіагностики. Можливість здійснення безперервно самодіагностики. Оволодіють методиками для визначення власного психоемоційного стану, рівня тривожності,

Впровадження та реалізація експерименту чи інноваційного проекту у навчальному (навчально-виховному) процесі

Учасники тренінгу дізнаються: як обрати  тематику та тему дослідження, обґрунтування актуальності  обраної  теми. Як визначити очікуваний результат,  мету і гіпотезу дослідження,  як поставить завдання Як спланувати і провести  констатуючий експеримент,  які теоретичні  і практичні методи дослідження можуть використовуватись у роботі. Як спланувати і провести формуючий  експеримент Як

Технологія створення електронного посібника

Що дасть учасникам тренінг: навчаться вибудовувати авторську концепцію електронного посібника, яка стане у майбутньому базою для побудови якісного засобу навчання з унікальним гіпертекстом, гіперпосиланнями та навігацією; ознайомляться з особливостями використання інформаційних технологій у створенні електронного ппосібника; набудуть вмінь розроблення принципово нового методичного підходу до організації навчального процесу; сформують власну точку

Громадсько спрямоване управління загальноосвітнім навчальним закладом

Учасники тренінгу дізнаються: Як громадсько спрямоване управління  допомагає розв'язати повсякденні проблеми навчального закладу. Як поєднати державне  та громадсько спрямоване управляння навчальним закладом.    Яка нормативно-правова база регламентує громадськоспрямоване управління навчальним закладом. Готовність учасників тренінгу   до взаємодії з громадою  загальноосвітнього навчального закладу. Які існують мотиватори громадсько-спрямованого управління для вчителів.

Запобігання синдрому емоційного вигорання в професійній діяльності педагога, керівника

Визначення проблеми ризиків емоційного вигорання.  Аналіз факторів, що підвищують ризики вигорання. Можливості розробки власної стратегії самодіагностики та запобігання емоційного вигорання. Аналіз можливостей доступних ефективних психологічних методик. Що дасть учасникам тренінг: Розуміння механізму виникнення та стадій емоційного вигорання. Уміння використовувати доступні методики для самодіагностики власного психоемоційного стану. Підвищити власну стресостійкість, копінг-ресурс.

Вкладаючи душу у дитину, пам’ятайте про себе

Що дасть тренінг слухачам: Дізнаються про тренди у моді та макіяжі та навіщо вони потрібні. Дізнаються як за обличчям учня визначити до якого спеціаліста (лікаря чи косметолога) його відправити , адже для підлітка важливо як виглядати. Дізнаються  наскільки легко підтримувати свою красу та здоров’я. Отримають ґрунтовне спростування деяких бьюті-міфів.

Перевірка навчальних досягнень учнів за допомогою ІКТ

Що дасть тренінг слухачам: Ознайомляться з різними видами перевірки знань учнів за допомогою  ІКТ. Навчаться працювати в різних тестових оболонках і створювати тести для перевірки як за допомогою Інтернет, так і без доступу до мережі. Ознайомляться з сучасним методом перевірки за допомогою QR кодів з використанням проектора та телефону. Учасникам тренінгу

Як встигнути все або тайм менеджмент для педагога

знатимуть основні поняття тайм менеджменту; дізнаються про планування, його види та методики; отримають вміння планувати свій робочий та вільний час з використанням різних методик; отримають навички планування свого часу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій

Як підготувати унів до професій, які ще не існують

Педагогіка ХХІ ст.: очікування та реальність. Без яких компетенцій в майбутньому не вижити і як їх розвивати. Методика розвитку самоорганізації і уміння вчитися. Приклади й шаблони уроків для вчителя. Методика оцінювання життєвих компетенцій.

Інструменти Google для ефективної організації роботи директора, заступника директора та педагога

Інструменти для ефективного планування робочого часу Збір та обробка даних для узагальнення Налагодження комунікації з колегами та батьками Що дасть учасникам тренінг… Можливість ефективно планувати власний робочий час використовуючи інструмент Календар, Kepper Організовувати збір та обробку даних використовуючи інструмент Форми Створити відкриті/закриті тематичні або фахові спільноти для педагогів/батьків/учнів  

Практична андрагогіка для тренерів дорослих

Проблеми практичної діяльності андрагога системно розкриваються через освоєння техніки, технік та методик практичної діяльності. Завдяки інтерактивних технологіям організації навчання тренери дорослих освоюють не лише особистісну траєкторію професійного зростання, а й елементи активних форм і методів (аналіз конкретних ситуацій; воркшоп; дебати; ділова гра; метод проектів тощо). Андрагоги матимуть можливість створити професійне

Роль освітніх інновацій в забезпеченні конкурентоспроможності освітнього закладу

Освітня сфера на всіх її рівнях прямує до інтеграції в освітній європейський простір. Одним із елементів освітнього процесу у Європі є використання різномантіних ігрових та симуляційних систем для вирішення різних завдань навчального процесу ― як інструмент наочного доповнення до занять, як факультатив, тренінг, практика. Навіть у ст. 391 п. а)

Патріотичне виховання в навчальних закладах України

    В результаті курсу "Патріотичне виховання в навчальних закладах України" слухачі зможуть використовувати різноманітні інноваційні організаційні форми, засоби, методи і прийоми навчання, творчо і якісно підійти до навчання дітей здоровому способу життя, виховання у них мотивації до занять фізичною культурою, виховання почуття патріотизму, патріотичної вихованості, громадянської позиції на засадах козацько-лицарського виховання. Категорія

Основні аспекти готовності педагога до участі у фахових конкурсах

Фахові конкурси посідають вагоме місце в системі неперервної освіти педагогічних працівників, що є важливим стимулом і сучасною альтернативною формою підвищення рівня їх психолого-педагогічної компетентності та педагогічної майстерності. Конкурси виявляють рівень сформованості у педпрацівників мотивації до самоосвіти, висвітлюють позитивні сторони процесу їх професійного зростання, а також визначають ефективність діяльності методичних служб

Діяльность спеціалізованих вчених рад та організація захисту дисертацій

  Слухачі курсу "Діяльность спеціалізованих вчених рад та організація захисту дисертацій" отримають компетентні відповіді та практичні матеріали щодо затвердження теми дисертації, підготовки її тексту, фахових публікацій, призначення опонентів, написання автореферату, підготовки відгуків на дисертацію та автореферат,проведення засідання спеціалізованої вченої ради та оформлення атестаційної справи здобувача. Заняття проводять компетентні працівники департаментів МОНУ, академічних

Організація та проведення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в в освітніх закладах

Робота в секції "Організація та проведення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в в освітніх закладах" буде цікавою і корисною керівникам навчальних закладів, співробітникам інститутів післядипломної освіти, які займаються інноваційною діяльністю, вчителям-новаторам, методистам, всім, хто проводить дослідно-експериментальну роботу у системі загальної освіти. Категорія слухачів: управлінці Формат: очний Тривалість занять: 5 днів Час проведення: 09:00 до 15:30. Місце проведення: м.

Використання ІКТ в управлінській діяльності

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в галузі освіти і безпосередньо в діяльності керівника закладу стало загальною необхідністю. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес школи забезпечить поступовий перехід освіти на новий, якісний рівень. Категорія слухачів: управлінці Формат: очний Тривалість занять:  5 днів, 32 години. Час проведення: 09:00 до 15:30. Місце проведення: м. Київ, вул. Артема, 52-А, ІІ поверх, Університет менеджменту освіти НАПН України (їхати

Освітній моніторинг як інструмент управління

  Сучасні соціально-економічні та політичні зміни стали передумовою реформування національної системи освіти. Ураховуючи інтереси суспільства, необхідно підвищувати якості освіти, оновлювати її змісту та форми освітніх процесів. Освітній моніторинг забезпечує освітню галузь для прийняття відповідних рішень необхідною інформацією шляхом регулярного збору та об'єктивного аналізу. Важливим організаційним питанням є питання впровадження моніторингу як основного
Перейти до панелі інструментів