Академія інноваційного розвитку освіти (АІРо)

Для управлінців

Освіта для майбутнього - оволодіння учнями універсальними технологіями: влади, спілкування, творчості, життєтворчості, цілісності

Цей тренінг є одним із модулів тренінгового курсу для освітян “Професійне зростання вчителя від початківця до майстра”Завдання тренінгу:спільний пошук професійної відповіді на запитання “Що робити вчителю і учню з експонентним зростанням нової інформації?”зосередити увагу вчителя на технологічній складовій навчання і на усвідомленій передачі  учням саме технологій.отримати учасникам усвідомлений досвід застосування

Цифрова репутація педагога

Зі стрімким розвитком цифрових технологій менеджмент та імідж отримують ще один вимір - е-репутація або цифрова репутація. Цифрова репутація - це портрет, який формується на основі фото, зображень, статусів, висловлювань, публікацій користувача Інтернету. «Підмочена» цифрова репутація може серйозно позначитися як на кар'єрі, партнерських відносинах, так і на простих людських відносинах. Учасники тренінгу

Скетчинг

Визначення терміну та актуальності. Знайдемо відповідь: чому все частіше використовують освітяни. Розглянемо як створюються скетчі та спробуємо створити власні. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Віртуальна та доповнена реальність

Учасники тренінгу дізнаються:Визначення понять віртуальна і доповнена реальність. Огляд сервісів Blippar - створюємо доповнену реальність.Google Expedition - приклад віртуальної реальності.Приклади впровадження під час уроку та розробка власних активностей.Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Мережна взаємодія в класноурочній формі організації навчання

Учасники тренінгу дізнаються: Наскрізне вискористання ІКТ в класноурочній організації навчального процесу. Он-лайн сервіси в роботі вчителя. ВІддалена освіта, організація он-лайн опитування в сучасному форматі Wizer. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Дистанційний курс “Сайт як педагогічний органайзер вчителя”

Дистанційний курс “Сайт як педагогічний органайзер вчителя” створено для педагогів, які прагнуть використовувати хмаро орієнтовані технології у навчанні. Цей курс допоможе вчителям, використовуючи цифрові технології, проектувати навчально-виховний процес за допомогою Google сайтів. Впродовж курсу слухачі ознайомляться з таким інструментом як Google сайти, проаналізують можливості цього інструменту, створять власний сайт для

Дистанційний курс "Google-форми в роботі учителя"

Дистанційний курс “Google-форми в роботі учителя” створено для педагогів, які бажають навчитися використовувати Google-форми для проведення он-лайн досліджень, опитувань, створювати предметні тести, налаштовувати автоматичну перевірку відповідей та працювати зі статистичними даними. Завдання навчального тренінгу: Дізнатися про сервіс Google-форми та можливості його використання при організації навчання. Навчитися створювати власні форми для проведення

Google Classroom

Google Classroom – це інструмент, що зв’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання.Завдяки платформі Classroom можна організувати проектну роботу, перевернуте навчання, дистанційне навчання. Уроки та домашні завдання

Технологія діалогічної взаємодії, трикутник цінностей і ресурсів в досягненні очікуваного результату

Учасники тренінгу дізнаються: Тренінг буде корисним для педагогів, що мають потребу в кращому розумінні психологічної складової освітнього процесу і вдосконаленні власного рівня професійної майстерності. СТРУКТУРА ТРЕНІНГУ. 1.  Вхід: презентація, SCRUM-рейтинг питань, рівень готовності. 2.  Діалог як спосіб взаємодії з собою і світом. 2.1. Вправа  “Я - ТАКИЙ!” 2.2. Вчитель-діалогіст: прийняття Другого як Іншого. усвідомленість, -відповідальність,

Новітні сервіси для інноваційних освітян

Учасники тренінгу дізнаються: Ознайомлення з новітніми сервісами, наприклад, Quiver, Flipgrid, тощо та шляхами застосування їх під час уроку   Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Створення скрайб презентацій

Учасники тренінгу дізнаються: Принципи візуалізації навчальних знань. Сервіси створенні скрайб презентацій. Практичні навички в он-лайн сервісі Pow Toon.   Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Навчальне середовище засобами інструменту Google сайти

Що дасть учасникам тренінг: практичні навички розробки структури та макету навчального сайту конструювання сайту інтегрування інструментів Google до створеного сайту (документ, презентація, таблиця, форма, відео тощо)   Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND

Інструменти Google для педагога

Учасники тренінгу дізнаються: практичні навички створення моделі власної хмари Google сформовані навички збереження, створення, збору та обробки даних для узагальнення опанували Google інструменти, а саме: диск, документ, презентація, таблиця та форма навички ефективного планування та дієвої комунікації засобами Google інструментів, а саме: календар, Google Keep, соціальна мережа Google +   Графік

STEM технологія та мейкерпростір

Актуальність впровадження STEM технології в освітній процес. Знайомство з міжнародними платформами, що розвивають STEM освіту. Приклади впровадження STEM на уроках. Як створити мейкерпростір у власній школі і долучитися до Global Maker Day. Завдання навчального тренінгу: визначити актуальність STEM технології; ознайомити з міжнародними платформами; розглянути приклади впровадження на уроках; розробити алгоритм створення

Цифровий формат освіти

Учасники тренінгу дізнаються: Освітній простір сучасного навчального закладу. Цифрова освіта, як крок до європейського стандарту освіти. Он-лайн сервіс на допомогу школі. Вчимося зменшувати цифровий розрив між вчителем і учнем. Ознайомимось з наскрізним  застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Слухачі отримають практичні навички роботи в он-лайн сервісі learningapps.org.   Графік проведення тренінгів

Google-форми в роботі вчителя

Тренінг “Google-форми в роботі учителя” створено для педагогів, які бажають навчитися використовувати Google-форми для проведення он-лайн досліджень, опитувань, створювати предметні тести, налаштовувати автоматичну перевірку відповідей та працювати зі статистичними даними. Завдання навчального тренінгу: Дізнатися про сервіс Google-форми та можливості його використання при організації навчання. Навчитися створювати власні форми для проведення анкетування.

Перехід від знаннєвої парадигми до компетентністної. Я - частина змін!

Зміна цілей навчання, а не стандартів навчання. Зміна підходів у навчанні, а не результатів навчання. Що дасть тренінг: Ознайомляться з новаціями в початковій школі. Дізнаються про он-лайн технології для роботи вчителя в початковій школі. Отримають навички творити пілотні проекти в роботі вчителя початкових класів.    Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Фінансова грамотність як запорука соціальної безпеки. Міфи та реальність: борг, заощадження, пенсії

Завдання навчального тренінгу: 1. Формування базових фінансових знань (життя в борг, покупка в кредит, філософія грошового добробуту), (накопичення та інвестування). 2. Питання пенсійного забезпечення (чи потрібна пенсія?) досвід зарубіжних країн. Страхування життя. Пенсія. Покупка трудового стажу. Отримання пасивного доходу та можливість дострокового виходу на пенсію. 3. Розуміння фінансових ризиків та

Фінансова грамотність як запорука соціальної безпеки. Гроші і діти

Завдання навчального тренінгу: 1. Фінансова абетка (що таке гроші для дитини). Кишенькові гроші: коли, за що і чому потрібно платить дитині. 2. Перший бізнес дитини. Бюджет і заощадження коштів для дитини. Чи може дитина брати в борг у батьків? 3. Фінансова грамотність в школі.  Використання освітніх технологій та методів навчання.   Учасники

Методика створення та проведення навчальних веб-квестів

Учасники тренінгу дізнаються: - що таке освітні веб-квести та які види веб-квестів існують; - що потрібно, щоб створити, організувати та провести освітній веб-квест; - які інструменти можна використати при створенні веб-квестів, а саме сайти, блоги, електронну пошту, QR-коди та інші; - як розробляти завдання веб-квесту. Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Тренди в освіті: інструменти ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) сучасного педагога

За час тренінгу ви дізнаєтесь про застосування сучасних інструментів ІКТ у педагогічній діяльності. Трендами є: діаграми, скрайбінги, скетчі, інфографіка, думки на стікерах, електронні підручники, карти структурованої інформації (mind map). Ви отримаєте набір інструментів та технологій, які допоможуть вам актуалізувати та візуалізувати найскладніший навчальний матеріал.  Завдання навчального тренінгу: 1.       розвинути

Технологія створення дистанційного курсу

У вас є цікаві ідеї щодо нових дистанційних курсів для колег чи учнів і ви бажаєте навчитись їх створювати? Тоді записуйтеся на тренінг, на якому буде розглянуто можливості платформи дистанційного навчання Moodle для створення авторських курсів. Під керівництвом досвідченого тренера ви створите власний курс, наповните його теоретичними матеріалами та активностями

Фінансова грамотність як запорука соціальної та економічної безпеки

Фінансова середа нашої особистості враховує власні фінанси, банківська система, пенсійна система і є нашою середою життя. Громадяни багатьох країн світу мають мінімальний рівень обізнаності та навичок управління своїми коштами. Україна не є виключенням. Останнім часом спостерігаються спроби приватних фінансових установ залучати громадян до програм фінансової грамотності (наприклад, школа юніора Приватбанку),

Google Classroom - онлайн клас для ефективного навчання

Google Classroom – це інструмент, що зв'язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання. Завдяки платформи Classroom можна організувати проектну роботу, перевернуте навчання, дистанційне навчання. Уроки та домашні завдання

Створення інтерактивних онлайнових вправ

Сучасний світ не можливо уявити без інформаційних технологій, віртуального спілкування та взаємодії. Але найчастіше використання інформаційних технологій на уроках зводиться до демонстрації презентацій чи електронних посібників. Під час тренінгу буде розглянуто можливості сервісу learningapps, як створювати навчальні вправи та використовувати їх на уроках, вбудовувати до власних веб-ресурсів, залучати учнів до

Веб-квести: навчання чи розвага?

Таємниці, розгадування загадок, пошук схованих предметів завжди захоплювали людей, і сьогодні ігри-квести, комп’ютерні та реальні, приваблюють багатьох. Чи можливо використати елементи сучасних ігрових технологій на уроках? Під час тренінгу учаснику дізнаються як використовувати на уроках та позаурочній діяльності освітні веб-квест і які вони бувають, як додати в навчальний процес загадки

Управління конфліктами

Загалом існує думка, що конфлікт - це щось, повязане з негативними емоціями, агресією, угрозами, ворожнечею і т.п. Конфліктів потрібно уникати, попереджувати або відразу вирішувати. Сучасна психологія розглядає конфлікт як спосіб розвитку, виділяючи позитивні моменти, що повязані з усвідомленням життєвих ситуацій.  На тренінгу у Вас буде можливість безоціночно осмислити деякі конфліктні

Професійне зростання педагога від початківця до майстра

Що дасть учасникам тренінг…Досвід якісно-структурного мислення в освітньому просторі: модель “Квадрат аспектів в освіті”, вправа “Рівень готовності”.Активізація енергії власного емоційно-просторового образу “Школа моєї мрії”.Можливість відновити власний професійний баланс «брати-давати», розібравшись з професійними боргами за алгоритмом повернення боргів.Ознайомлення з технікою роз'яснення (пояснення) ситуації та уникнення почуття образи “Чотири чарівних запитання”.Дізнаються про

Як школи можуть залучати додаткове фінансування

Останнім часом все більше і більше організацій, установ і приватних осіб в нашій країні стикаються з необхідністю писати заявки на гранти. Всім відомо, що реалізація нових ідей потребує коштів. Таким чином, пошук фінансових ресурсів займає в цьому процесі важливе, але не єдине місце. Що необхідно для того, щоб зробити вашу організацію, установу

Емоційна компетентність та її розвиток у професійній та побутовій сферах життя

Фізіологічна, психологічна природа емоцій, почуттів. Рівні розвитку EQ:  ідентифікація власних емоцій; розуміння своїх потреб; усвідомлена зміна емоційного стану. «Пастки» мислення: виявляємо переконання, що обмежують можливість вибору. Практики контролю внутрішнім діалогом. Практики усвідомленого вибору позитивного емоційного стану. Тест-оцінка Вашого EQ. Що дасть учасникам тренінг: Навчитись розпізнавати

Інструменти ІКТ сучасного педагога

Що дасть учасникам тренінг: Дізнаються як зекономити власний час та зацікавити учнів своїм предметом Дізнаються які готові ресурси та доробки педагогів можна використовувати в своїй роботі Ознайомляться з базою  найзручніших сервісів, які можна використовувати безкоштовно у навчально-виховному процесі вже сьогодні. Розробка дидактичних матеріалів, опитування й тестування, обробка мультимедіа, спільна робота

Організація мережевної взаємодії та використання ресурсів Інтернету в навчальному процесі

Учасники тренінгу дізнаються: Про класно-урочну організацію навчання з мережевою взаємодією. Ознайомляться з новими видами систематизації та узагальнення знань Підручники QR-кодів Отримають практичні навички в сервісі  Jigsaw Planet, кросворд онлайн тощо. Учасникам тренінгу бажано мати з собою ноутбук або планшет Графік проведення тренінгів та майстер-класів ОСВІТНІЙ WEEKEND ⇒

Інструменти Google: робота та навчання

Заняття І Що дасть учасникам тренінг: практичні навички створення моделі власної хмари Google сформовані навички збереження, створення, збору та обробки даних для узагальнення опанування Google інструментів, а саме: диск, документ, презентація, таблиця та форма Заняття ІІ Що дасть учасникам тренінг: сформовані навички ефективного планування та дієвої комунікації засобами Google інструментів, а саме:

Використання Інтернет-ресурсів у дистанційній формі навчання

Що дасть учасникам тренінг: Ознайомляться з відкритим освітнім цифровим ресурсом Wizer - інструментом “Єд” технологій. Отримають практичні навички роботи в онлайн сервісі Wizer.me.  - інструмент для створення інтерактивних робочих аркушів для дистанційного навчання. Дізнаються  як економити енергію та час на перевірку навчальних знань учнів. Ознайомляться з інтернет-ресурсами тестування

Самооцінка, самодослідження, самодіагностика як шлях до професійної самореалізації

Визначення проблеми самооцінки. Значення  формування адекватної самооцінки  особистості для її подальшої самореалізаціі.           Суть і мета самодіагностики. Можливість самокорекції за результатами самодослідження.   Що дасть учасникам тренінг: Розуміння суті і значення самооцінки, самодіагностики. Можливість здійснення безперервно самодіагностики. Оволодіють методиками для визначення власного психоемоційного стану, рівня тривожності,

Впровадження та реалізація експерименту чи інноваційного проекту у навчальному (навчально-виховному) процесі

Учасники тренінгу дізнаються: як обрати  тематику та тему дослідження, обґрунтування актуальності  обраної  теми. Як визначити очікуваний результат,  мету і гіпотезу дослідження,  як поставить завдання Як спланувати і провести  констатуючий експеримент,  які теоретичні  і практичні методи дослідження можуть використовуватись у роботі. Як спланувати і провести формуючий  експеримент Як

Технологія створення електронного посібника

Що дасть учасникам тренінг: навчаться вибудовувати авторську концепцію електронного посібника, яка стане у майбутньому базою для побудови якісного засобу навчання з унікальним гіпертекстом, гіперпосиланнями та навігацією; ознайомляться з особливостями використання інформаційних технологій у створенні електронного посібника; набудуть вмінь розроблення принципово нового методичного підходу до організації навчального процесу; сформують власну точку

Громадсько спрямоване управління загальноосвітнім навчальним закладом

Учасники тренінгу дізнаються: Як громадсько спрямоване управління  допомагає розв'язати повсякденні проблеми навчального закладу. Як поєднати державне  та громадсько спрямоване управляння навчальним закладом.    Яка нормативно-правова база регламентує громадськоспрямоване управління навчальним закладом. Готовність учасників тренінгу   до взаємодії з громадою  загальноосвітнього навчального закладу. Які існують мотиватори громадсько-спрямованого управління для вчителів.

Запобігання синдрому емоційного вигорання в професійній діяльності педагога, керівника

Визначення проблеми ризиків емоційного вигорання.  Аналіз факторів, що підвищують ризики вигорання. Можливості розробки власної стратегії самодіагностики та запобігання емоційного вигорання. Аналіз можливостей доступних ефективних психологічних методик. Що дасть учасникам тренінг: Розуміння механізму виникнення та стадій емоційного вигорання. Уміння використовувати доступні методики для самодіагностики власного психоемоційного стану. Підвищити власну стресостійкість, копінг-ресурс.

Вкладаючи душу у дитину, пам’ятайте про себе

Що дасть тренінг слухачам: Дізнаються про тренди у моді та макіяжі та навіщо вони потрібні. Дізнаються як за обличчям учня визначити до якого спеціаліста (лікаря чи косметолога) його відправити , адже для підлітка важливо як виглядати. Дізнаються  наскільки легко підтримувати свою красу та здоров’я. Отримають ґрунтовне спростування деяких бьюті-міфів.

Перевірка навчальних досягнень учнів за допомогою ІКТ

Що дасть тренінг слухачам: Ознайомляться з різними видами перевірки знань учнів за допомогою  ІКТ. Навчаться працювати в різних тестових оболонках і створювати тести для перевірки як за допомогою Інтернет, так і без доступу до мережі. Ознайомляться з сучасним методом перевірки за допомогою QR кодів з використанням проектора та телефону. Учасникам тренінгу

Як встигнути все або тайм менеджмент для педагога

знатимуть основні поняття тайм менеджменту; дізнаються про планування, його види та методики; отримають вміння планувати свій робочий та вільний час з використанням різних методик; отримають навички планування свого часу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій

Як підготувати учнів до професій, які ще не існують

«Для чого мені це потрібно вчити?» або «Ким мені бути після випуску?» - саме так звучать два важливих питання, які школярі задають і вчителям і батькам і самі-собі.  Як Леонардо да Вінчі намагався випередити сучасне, так і ми зазирнемо у майбутнє ринку праці, бізнесу та навичок, що виховуються за шкільною

Інструменти Google для ефективної організації роботи директора, заступника директора та педагога

Інструменти для ефективного планування робочого часу Збір та обробка даних для узагальнення Налагодження комунікації з колегами та батьками Що дасть учасникам тренінг… Можливість ефективно планувати власний робочий час використовуючи інструмент Календар, Kepper Організовувати збір та обробку даних використовуючи інструмент Форми Створити відкриті/закриті тематичні або фахові спільноти для педагогів/батьків/учнів  

Практична андрагогіка для тренерів дорослих

Проблеми практичної діяльності андрагога системно розкриваються через освоєння техніки, технік та методик практичної діяльності. Завдяки інтерактивних технологіям організації навчання тренери дорослих освоюють не лише особистісну траєкторію професійного зростання, а й елементи активних форм і методів (аналіз конкретних ситуацій; воркшоп; дебати; ділова гра; метод проектів тощо). Андрагоги матимуть можливість створити професійне

Роль освітніх інновацій в забезпеченні конкурентоспроможності освітнього закладу

Освітня сфера на всіх її рівнях прямує до інтеграції в освітній європейський простір. Одним із елементів освітнього процесу у Європі є використання різномантіних ігрових та симуляційних систем для вирішення різних завдань навчального процесу ― як інструмент наочного доповнення до занять, як факультатив, тренінг, практика. Навіть у ст. 391 п. а)

Патріотичне виховання в навчальних закладах України

    В результаті курсу "Патріотичне виховання в навчальних закладах України" слухачі зможуть використовувати різноманітні інноваційні організаційні форми, засоби, методи і прийоми навчання, творчо і якісно підійти до навчання дітей здоровому способу життя, виховання у них мотивації до занять фізичною культурою, виховання почуття патріотизму, патріотичної вихованості, громадянської позиції на засадах козацько-лицарського виховання. Категорія

Основні аспекти готовності педагога до участі у фахових конкурсах

Фахові конкурси посідають вагоме місце в системі неперервної освіти педагогічних працівників, що є важливим стимулом і сучасною альтернативною формою підвищення рівня їх психолого-педагогічної компетентності та педагогічної майстерності. Конкурси виявляють рівень сформованості у педпрацівників мотивації до самоосвіти, висвітлюють позитивні сторони процесу їх професійного зростання, а також визначають ефективність діяльності методичних служб

Діяльность спеціалізованих вчених рад та організація захисту дисертацій

  Слухачі курсу "Діяльность спеціалізованих вчених рад та організація захисту дисертацій" отримають компетентні відповіді та практичні матеріали щодо затвердження теми дисертації, підготовки її тексту, фахових публікацій, призначення опонентів, написання автореферату, підготовки відгуків на дисертацію та автореферат,проведення засідання спеціалізованої вченої ради та оформлення атестаційної справи здобувача. Заняття проводять компетентні працівники департаментів МОНУ, академічних

Організація та проведення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в в освітніх закладах

Робота в секції "Організація та проведення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в в освітніх закладах" буде цікавою і корисною керівникам навчальних закладів, співробітникам інститутів післядипломної освіти, які займаються інноваційною діяльністю, вчителям-новаторам, методистам, всім, хто проводить дослідно-експериментальну роботу у системі загальної освіти. Категорія слухачів: управлінці Формат: очний Тривалість занять: 5 днів Час проведення: 09:00 до 15:30. Місце проведення: м.

Використання ІКТ в управлінській діяльності

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в галузі освіти і безпосередньо в діяльності керівника закладу стало загальною необхідністю. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес школи забезпечить поступовий перехід освіти на новий, якісний рівень. Категорія слухачів: управлінці Формат: очний Тривалість занять:  5 днів, 32 години. Час проведення: 09:00 до 15:30. Місце проведення: м. Київ, вул. Артема, 52-А, ІІ поверх, Університет менеджменту освіти НАПН України (їхати

Освітній моніторинг як інструмент управління

  Сучасні соціально-економічні та політичні зміни стали передумовою реформування національної системи освіти. Ураховуючи інтереси суспільства, необхідно підвищувати якості освіти, оновлювати її змісту та форми освітніх процесів. Освітній моніторинг забезпечує освітню галузь для прийняття відповідних рішень необхідною інформацією шляхом регулярного збору та об'єктивного аналізу. Важливим організаційним питанням є питання впровадження моніторингу як основного
Перейти до панелі інструментів